Saturday, February 21, 2015

Karp ja pross

Või peaks panema teistpidi, mõeldes Vabariigi aastapäevale?
Igatahes tegin ma just sellele päevale mõeldes rahvusvärvides (üli)piduliku prossi.
 Prossi kavand mõlkus mul meeles päris pikalt. Värvid tulid seoses aastapäevaga.
 Pisikesed valged pärlid ootasid oma aega veel krooni ajast. Ostsin nad Karnaluksist lihtsalt mingi aje sunnil, aga konkreetset otstarvet kohe ei olnudki. Nad lihtsalt olid nii ootel seal. Kui tuli prossi idee, siis teadsin kohe, millised pärlid sinna saavad. Tilgad tuli eraldi hankida (kust mujalt ikka, kui Karnaluksist), sest olemasolevad pikisuunas tilgad olid naturaalvalged, mina aga tahtsin pärlitega sobivaid lumivalgeid.
 Mõõdud 8x10 cm koos pärlitega. Ilma pärliteta 6,5 cm. Suurus sobib ka 8cm juukseklambrile.
 Pildistmine oli omaette teema, sest ilm oli liiga hall ja pilvine, et seljas ja päevavalguses saaks mingi adekvaatse võtte.
 Riputasin riidepuule, aga no ei olnud see......
Siis tuli meelde, kuidas "Reporteris" Muttikast poliitikut tehti... Tõin köögist 2 kilekotti, kägardasin ühe kokku ja toppisin teise sisse ja seda nässutasin nii kokku, kui sain. Seejärel riputasin sangapidi riidepuule pintsaku alla ja kohendasin umbes naisterahva büsti kohale. Iso oli max ja säri 40. Tegin vist oma 10 kaadrit enne, kui sain selle, mida tahtsin. Natuke töötlust aitas alasäri hädast välja.
 Ja siin ta nüüd on.
Lisasin ta ka oma FB lehele


Teine asi, mille üle mul sellel kuul on väga hea meel, on see karp. 
Olen salongis Teeme teistmoodi juba ammu tahtnud karpi tegema õppida, aga kas oli grupp täis, või ei sobinud ajaliselt. Selle kuu alguses siis olid kõik asjad õiges kohas. 

 Ma ei ole tavaliselt bling-blingi inimene, aga see tapeet hakkas kohe silma ja nii ma ta endale valisin. Lisaks sai võetud toon-toonis paber karbi kereks. Et liiga blingiks kätte ei läheks.
 Peale ei tahtnudki mingit muud kaunistust teha, sest see oleks olnud kogu selle ilu hävitamine. Vasakusse nurka jäi siiski lagedam koht häirima ja sinna sai "istutatud" liblikas. Pärlid lisasin kodus peale seda, kui kaas oli raamatute raskuse all rohkem sirgeks kuivanud.


 Et aru saada, kuidas tehakse neid sahtleid sisse, siis meisterdasin enda karbile ka ühe. Paeladki sai pandud just katsetamise eesmärgil.


 Peale kuivamist oli kohe vaja proovida, kuidas pildistamisega on.



 Minu meelest sai täitsa fotogeeniline asjake.

Said selgeks töövõtted ja ka mõned vead sai tehtud, mida järgmisega 
 teab juba vältida. Viimaseks see ei jää, iseasi, MILLAL see järgmine tuleb.

 Päikest ja ilusat Vabariigi aastapäeva!
(Vabariik ei võrdu valitsusega Toompeal)

No comments: