Wednesday, January 28, 2015

Sinine ja kanzashi

Üle hulga aja ka uus postitus jälle. Luban, et neid tuleb tihemini, sest peale vääääääääga pikka kaalumist ja mõtlemist otsustasin osa võtta Isetegija koostegemisest nimega "Suur rõõm väikestest asjadest" . Pisikesi asju ma teen, ehkki siin on pikem paus olnud.
 Jätkuvalt on mind endasse haaranud Kanzashi tehnika.
Püüan ennast selles suunas kogu aeg arendada ja asju tehes tulevad ideed iseenesest. Hetkel on neid niipalju, et peab vist lausa hakkama üles tähendama. Vaikselt hakkab kogunema ja ka ostjaskond ja tellimused ei ole jäänud tulemata. Alati nõus tegema ka teistes värvides, kui hetkel pakkuda on, sest no ei jõua lihtsalt kõike teha, mis meeles mõlgub.

Sinine on minu lemmikvärv ja ma ei saa sellest ei üle ega ümber :D .
Sain kätte ka 10cm pikkused juukseklambri toorikud ja sinna annab rohkem peale ehitada. Need 2 ülemist on 10cm pikkuse klambri peal. 


Aga on ka 8 cm olemas.

Ühtlasi vabandan kommenteerijate ees, kellele ma ei ole vastanud, sest mingil põhjusel ei saa ma ise oma blogisse kommentaare jätta. Ilmselt on kuskil miski "kinni keeratud" selles arvutis ja ma ei ole piisav spetsialist, et põhjusele jälile jõuda.

Päikest kõigile!
Kevad ei ole enam mägede taga! Iga päevaga on aina valgem ja valgem!

No comments: