Thursday, January 24, 2013

Väike nokitsemine.

Sai käidud tegemas asju "veidi teistmoodi" käsitöösalongis TEEME TEISTMOODI.
Silma jäi see blogi juba eelmisel aastal mulle, kuna teeb koolitusi ka muul ajal, kui ainult nädalavahetusel või reede õhtuti. Aegajalt viskasin pilgu peale mis neil teoksil on ja millal. Nüüd jäi silma Kazashi õpituba, mille toimumisaeg mulle vägagi sobis.  Otsustasin osa võtta ja ei kahetse. Seltskond oli vahva ja tulemused prosside näol on sellised:
Sini-valge pross on  läbimõõdus 17x15 cm. Õie läbimõõt u. 7cm. No ei saa mina sellest helesinisest üle ega ümber. Kui on mingi riiete valimine, siis esimesena jääb silm ikka just sellisele sinisele pidama. Ja sobib mulle see sinine ka rohkem, kui mõni muu värv. Hetkel ideed puuduvad millise rõivaeseme juurde teda kanda. Pisike must kleit oleks ka arvestatav aksessuaar siia juurde, aga pole kleiti, ega kohtagi kuhu sellega minna :D 


 
Must fuksiaga on 15x12 cm. Õie läbimõõt u. 5 cm.
See pross on mõeldud mustale mütsile fuksiaroosa- mustaruudulise jope juurde. Mütsi ennast veel ei ole, ainult lõng ja idee on. Tagantjäreletark olles oleks pidanud suled ka roosad panema.Ei pannudki tähele, kas seal oli selles toonis sulgi ka. Nüüd tuleb vist valge müts teha, et suled ka ikka esile pääseksid. Kui ma selle ka ükskord valmis saan ja prossi külge panen, siis vist jääb ikka liiga edev...või mis?


Veidi lopergused ja täiuslikkusest kaugel, aga ise olen väga rahul. Sai väikest vaheldust igapäevaellu.
 Kodus on valdavalt sukavardad käes. Sokkide kudumine on veel täies hoos. Ja ega seda aega ei olegi päevas väga palju, mis käsitööle jääb. Mingi väsimus ja loidus on kallal, mis sööb ära igasuguse tahtmise midagi teha. 
Ootan kevadet!

3 comments: