Wednesday, April 9, 2014

Mõttemõlgutusi vol.2

Ma tahan teada, mis toimub sellest maailmas siin.....? Kas midagi head tõepoolest enam ei ole....? Ma ei heieta hetkel teemal mina ja tehnika, sest kirjutan seda oma uuel läpakal, mille olin sunnitud ostma, kuna ka asendus andis otsad. Ma mõtlen lihtsalt üleüldiselt mis toimub...On see maailma muutumine, või halbade jõudude võimu suurenemine. Ühel heal sõbral on vähk läinud edasi, teine oli paranemas eelmisest infarktist , sai tehtud isegi mingeid plaane juba ....ja nüüd istus jälle 1,5 kuud seekord järgmise ja kõige rängema infarktiga haiglas, 3 lõikust. Palju tal neid olnud on, ei oskagi enam kokku lugeda.
  Ja siis loen lehest, et Saaremaal uppus pisike poiss. Koordinaardid ja asukoha kirjeldus tõid ihukarvad püsti.... kuidagi liigagi tuttav koht. Helistada ka ei tihanud, et kuidas sa ikka küsid...ja siis löön tänase Õhtulehe netis lahti ja minu kõige suuremad kahtlused saavad kinnitust...........
 Loed mingeid uudiseid ja ainult halba leiad...hea on nagu kuhugi ära kadunud kuhugi. KUHU???? Ma tahan teada........?????!!!!!!!!!!!
 Ühtegi pilti ei ole, sest selles arvutis veel ei ole neid. Ka pole olnud isu kuhugi minna, et pildistada. Selleks on minu puhul vaja teatud tuju, mida ei ole..........sest.....alusta algusest...

Päikest teile!

No comments: