Thursday, May 26, 2011

Võõrad suled

Sain tallist kodu poole sõites vanemalt tütrel kõne:" Tead, ma loodan, et sa ei pahanda, aga ma sukeldusin su pärlikasti!"
 Esimene reakstioon oli ????????????????????????????????? Kodu uksest sisse astudes oli mul esimene küsimus, et kas ma KA kuhugi mahun? Terve diivani pealne oli täidetud kotikeste, karbikeste ja muu sellisega, mida võib kokku võtta paari sõnaga "ehete valmistamise materjalid". Ja seda materjali jätkus veel ka laua peale ja kasti. Valmis siis oli meisterdatud juba käevõru ja pooleli oli 3-e kordne pärlikee. Need siis:
Pärlikee kinnitusi ja otsi aitasin tal välja valida, aga külge pani ise. Nüüd jääb tal üle veel (suvist) garderoobi täiendada sobivate seelikute/kleitidega, sest siiani on ta olnud üsna veendunud "püksiinimene".
Lisaks oli tal valmis saanud ka heegeldatud kleit ja suvine mütsike tütrele. Alla vaja veel ilmselt miskine vooder või aluskleit vaadata/teha.


Nende kahe vahepeal tegi ta tellimisel ühe pontšo. Ämm sai temalt jõuludeks pontšo ja ämma töökaaslane otsustas ennast ka ühe sellisega varustada, sest ämm keeldus enda oma ära andmast :). Pontšo sai siis selline

Sellised ongi need võõrad suled, millega ma oma blogi ehin.
 Endal sai valmis üks kauatehtud kampsun, aga selle pildistamiseni pole veel jõudnud ja sel nädalal ilmselgelt  ka ei jõua.

4 comments:

airiangoorad said...

See on olukord, kus ma mõtlen, et vaat kui hea, et mul poisid on :DDD
Kleit on üüratult uhke :D

Anonymous said...

Kaua pole sinu blogis käinud ja olen jälginud isetegijas sind.
Kuna seal vaikus, siis otsustasin siia tulla piiluma :)
Ja oh sa imede ime, kus sa oled vahepeal teinud ja abilised sul tegemas olnud.
Nii tore on vaadata, et ka tütar pärlitega mässab.:)
Ma loodan, et ka minu kõige pisem tütar ükskord hakkab näputööd tegema.
Teised 2 kahjuks ei tee miskit.
! on fantastiline kunstianne kuid see piirdub aegajalt maalimisega ja 2 noh jah ei tea kas sealt asja saab.
Ise tahaks küll kangesti oma teadmisi edasi anda.
Sina ehk saad oma tütrekesele kõik edasi anda ja ehk tuleb temast sama tubli tegija, kui emme ise.:)
Kõikke ilusat sulle ja ootan uusi tegemisi sinult.

Taive said...

Tere-tere!
Elu on niiiiiiiiiiiii kiire, et ei jõua palju blogisse. Isetegijaski lasen diagonaalis paar korda nädalas läbi.
Pole jõudnud ka Airi juurde, et lubasin minna. :(.
Hetkel võtab fotograafia kogu aja ja natuke ratsutamist vahele.
Tütrel on paar Haapsalu salli valmis ja ootavad pildistamist...No ei jõua...
Päikest kõigile kena suve! Mitte, et ma nüüd siia üldse ei paneks midagi...

airiangoorad said...

Airi ep pahanda, kiired ajad olid minulgi, järgmisel aastal ehk :?:DD
Kena Jaani sulle ja ära blogimist päris ära unusta!!!